lauantai 28. toukokuuta 2011

Salaperäisellä tavalla kadonnut

Dessu hämmästyi suuresti huomatessaan, että tästä vasemmasta laidasta on kadonnut uljas lista blogin vakituisten lukijoiden kuvia kohdasta "Dessun blogin lukijat".

Olen ollut siitä niin ylpeä. Ovatko kaikki lukijani suuttuneet yhtäkkiä kirjoituksiini, jotka kieltämättä ovat välillä aika viisastelevia? Ovatko kaikki lukijani vetäneet kuvansa ja kontaktinsa poikki?

Osaako joku neuvoa, mitä on tapahtunut. Olenko hölmöyksissäni jotenkin tumpeloinut asetuksissa ja sillä tavalla hukannut tämän arvokkaan kuvarivin? Olen yrittänyt etsiä hukattua, mutta en ole löytänyt.

Harmistuneena, Dessu

6 kommenttia:

Päiväkävelyllä kirjoitti...

Luulen, että kyse on teknisistä ongelmista liittyen Bloggeriin.

Marja-Leena kirjoitti...

Ainakin minä olen vielä lukijana. :)
Google on tainnut haukata liian ison palan, kun ei enää hallitse bloggeria. Mitenkähän on Cromen ja gmailin kanssa?

Anonyymi kirjoitti...

Ainakin minä luen joka ilta. Välillä minäkin hukkaan kaiken, mutta esikoinen tulee aina apuun.

Iisi

Heidi Mäkinen kirjoitti...

Luen säännöllisesti, vaikka en ole ilmoittautunut lukijat listaan.

Dessu kirjoitti...

Nythän ne kuvat ovat taas siihen ilmestyneet, aivan itsestään.

Mystiikkaa täynnä on elämämme kulku.

Dessu

Anonyymi kirjoitti...

Oliko Dessun vai bloggerin testi.
Luen.